you look at me but i'm looking through you

det här är då jag, ute på en pw för ett par timmar sedan. tog mig en rejäl runda, och mina stackars fötter fick lida. tänkte att converse funkar alltid och så kommer jag hem med blåsor på hälarna stora som 5kronor. AJEEEEE, inte fan är det ok...! Men som den kämpe jag är (återigen) så gav jag mig inte, och när jag kom hem slängde jag i mig käk och vidare till gymmet för ett cx pass.

Huuaaaa min mage och framförallt min rumpa har fått sig en omgång och det lär jag få bita i imorgon. JAPP.

ååååååh när jag var ute så gick jag förbi min gamla högstadieskola. Vaaa min själ mådde dååå. Så mycket minnen. satt på en av bänkarna vid fotbollsplanen och log lite för mig själv när jag tänkte på alla möjliga fina minne.. lill-hjärtat mitt mådde braaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0