Wazzup!?

Tjenare mannen!

Herreguuuuu' , min träningsvärk i armarna är S J U K. Min rumpa och benen värken meeed. dör lite varje gång jag ska sätta mig på toastolen. idag testade jag på afropowerdance. kul grej men inte så krävande? eller så gjorde jag bara helt fel. ska ge mig på det flera gånger iaf.

idag syndade jag också. FY! Var på Gusto med Nilla och tryckte i mig en kladdkaka med grädde. men FYFAN va gott. har försökt att avstå från socker helt. har säkert inte ätit sötsaker på en månad. kan säga att kladdkakan smälte i min mun mmmmmmmm. MEN nu är det slut på det goda, igen, iaf ett tag fram över.

och så har vi köpt biljetter till SUMMERBUUUURST GBG!!!!!! Har gått runt jättetaggad hela dagen, men luugn det går över snart, det är ju trots allt ett par månader kvar. Men FAN va kuul! Den mest underhållande tanken är att vi ska bo 8 pers i en etta. Kan bli mycket intressant!

nu ska jag gå och ta mig en väldigt needed dusch *svettlööken*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0