Nyss hemkommen

jag mår bra. har umgåtts med bästa vän och hon sprider glädje omkring sig som ingen annan gör. vi tog en långpromenad tillsammans i det fina vädret och drömde oss bort till sommaren. den får gärna ta och komma nu, för vi har så mycket vi vill göra!

emil och arvidsson kom och vi unnade oss hämtmat även efterrätt blev det. wooops! jag hade först bestämt att träna men i samma stund som passet började så slog vi oss ned i soffan framför en film med varsin Ben&Jerry's. vilken syndare jag ääääär. får vara nog snart! och rolig som jag är satt jag mellan varje tugga och kolla innehållet i glassen. imorgon blir det en timma på löpbandet .. ingen återvändo!

ska även försöka ge mig ut på en cv-runda imorgon. det är så träääligt men det måste också göras ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0