Kvinnodagen

Tjenare tjenare, här sitter jag och blottar mig, nyduschad. lite extra bara för det är internationella kvinnodagen och jag är kvinna. fuck kvinnodagen egentligen. man kan väl få hyllas ändå. vare sig om man är kvinna eller man. könet ska inte ha någon betydelse alls. ja, jag vet att kvinnor fortfarande ligger i undeläge i många länder. men ändååååå

hur som helst. det var iaf den onde som bestämde att det skulle vara snö dagen till ära. jag som hade plockat fram vårjackan och mina älskade converse. hepp, fick dra på mig vinterskorna och vinterjackan till gymmet då. alltså kom igen nu.. jag vill ha vår, på riktigt.

var på gymmet och brände bort gårdagens synd. ja, det fick jag som ett slag mot ansiktet kan jag säga. men jag kämpade tappert och slutade med blåsor under fötterna. för det var barfota till ljudet av trummor. A F R O. och jag tar även tillbaka att afropowerdance inte är krävande. det fick jag bita i idag.

nu ska jag dra på mig bästis linne och känna doften av na. ska även in på tradera och försöka vinna auktionen om ett par levis shorts. ska baske mig ha dom! sen blire One Tree Hill (tufft att "I don't want to be" precis startade på spotify)!

tjarråååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0