fånga mig

Hallååå!

Uppdateringen är väl sådär i den här bloggen.. men vill blogga, bara att jag får inte så mycket tid i stillhet. Därför händer det inte så himla ofta.

MEN, jag var i Ullared i Tisdags med min bästa vän Nilla. Och vi hade det sjukt kul, förutom skoskav och den biten. Vi gick tillsammans mest hela tiden förutom när vi tappa bort varandra. Och då slår paniken mig, jag ringde henne typ ett par hundra gånger och frågade "Vaaaar äru nurååå!?". Kan inte gå själv i en stor butik, för jag är den personen som skulle gå vilse och sen hör man mitt namn i högtalarn "ETT KUND MEDDELAND, HANNA ANDERSSON, GÅ TILL KASSA 11, DITT SÄLLSKAP VÄNTAR DÄR!"

...

Men vi slapp den biten som tur var! Men jag kan tänkta mig att jag gick henne på nerverna. Iaf den gången vi skulle hitta tandkräm... "Men Hanna, vi går dit sen, det är vid kassorna ungefär!"
Tio minuter senare.
"Jag måste verkligen köpa tandkräm!"
"Hannaaaa, vad sa jag förut?!"

Så lät det ungefär.

Men vi hittade massor, lite för mycket.. jag skrev i förra inlägget att 1000 kr max får jag handla för. Men jag köpte faktiskt en Iphone spelare och en Volumemaster också. Så säg 3000... fan också. Ångesten flödar.

Nej jag ska tänka positivt. Jag köpte mest toalettartiklar och smink som ÄR behövligt. Träningskläder och sängkläder som ÄR behövligt.



Idag har jag tränat. Det är väl allt, har fakiskt tagit det lugnt idag och jag har vart hemma. Brukar alltid vara ute och ränna, men idag var det suuuuper skönt att krypa ned under täcket efter träningen. Och det var väääl behövligt. Kämpade mig igenom ett träningspass med huvudvärk, deeet är inte många som gör, HA! När jag kom hem och tagit mig en dusch så släppte det, men nu känner jag att den smyger sig tillbaka... aj aj!

Och jag önskar mig stekväder imorgon. Önskar mig också 18 april.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0