tattoo

tadaaaaa .. det här var min så kallade hemlis!

min andra tatuering och jag är supernöjd! den tredje har varit som idé ganska länge nu så vi får se när jag hamnar under nålen igen. herregud, när man väl börjat är man fast i träsket! men det är ju så kul med tatueringar.

men just nu håller jag på att bli galen, jag sliter väl av mig håret snart! det kliar så jääävulskt mycket och jag blir så där frustrerad och jätte irriterad på allt! gaaaah, jag vet ju att det snart går över men det är outhärdligt!

och den kommande veckan kan bli så himla bra! något annat vågar jag inte ens tänka på..
nu går jag till sängs så får vi se om jag överlever natten, i vilket fall som helst så vaknar jag väl helt blodig under naglar .. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0