Kyss mig

Jag ska inte skryta, men jag har faktiskt världens bästa vän. Och jag hoppas att hon är min ikväll. Jag hoppas på utgång och diverse saker. hehe. Det är snart helg och jag älskar lediga helger, kan ni tänka er att jag är ledig i helgen!? åååh, en skön känsla sveper sig igenom hela kroppen när lediga helger dyker upp i schemat... mmmmmm. det händer inte speciellt ofta kan jag lova!

Sitter här med huvudvärk, har ALLTID huvudvärk nu. Inte extrem, utan bara lite lätt som bara gnager ... aaah, snälla släpp bara! Jag kanske har hjärntumör!? Eller så har jag tittat för mycket på Grey's Anatomy.. har ju kollat på en hel säsong på en vecka. Det kan förklara huvudvärken! Men. jag. kan. inte. slutaaaaaaaa. SÅÅÅ BRAAAAA


Och jag sitter och fäller några tårar.. OTH's sista avsnitt är kommen, absolut sista avsnittet... har tittat på nio säsonger och nu är det slut. det ÄR overkligt. jag vill ha så mycket meeeer. mitt hjärta blöder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0