17 april

Här sitter jag, precis hemkommen från jobbäää. känner mig lite hög på socker, det här med att jobba i en godisbutik när man bestämt sig för att sluta. det går ju braaaaaaaa. kan. inte. sluta. äta. det är ju hopplöst!

men jag tränar och håller igång så jag borde faktiskt inte ha någon ångest. och idag vaknade ju upp med brutal träningsvärk i både axlar och biceps. men det hindrade mig inte från att gå till gymmet idag igen. lite löpband och ett pass cx. och nu är jag alldeles mör. mitt mål är att inte kunna ta mig upp från sängen imorgon... !

imorgon är den stora dagen här. SOM JAG LÄNGTAT ... och det är fortfarande en hemlis! ihih
nu drar jag igång ett avsnitt Grey's Anatomy! Och jag är stört förälskad i Jesse Williams..... jahopp, det var mer än vad ni behövde veta för idag. GO'NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0