Nej men hallå där!

jösses vad tiden far iväg. vi är ett par hjälplösa individer som inte kan kontrollera tiden. tänk om man hade kraften som Hiro Nakamura har i Heroes, förflytta sig och manipulera tiden. det skulle vara skit bra för mig som har gått mot mina sista dagar på Hemmakväll. Så snart går jag här hemma som en arbetslös (arbetssökande) idiot och tycker mitt liv är suveränt (fast det egentligen är åt helvete tråkigt (fast jag vill inte erkänna det) ).

Sen har man fyllt 20 år. Mogen tjej. Får bestämma själv och gå till systemet. Mamma kan inte stoppa mig, HA HAA. Vuxen var det ja. Kan lika gärna ge upp, för jag kommer nog inte känna mig vuxen förrän 30. För jag tycker faktiskt om gossedjur, Disney Channel och jag vill ju helst sova med nattlampan tänd. Så jag skiter i allt vad vuxenliv är tills jag flyttar, för jag bor hemma och jag är pappas lilla flicka.

Men annars då? Jag är en serienörd. True Blood är slut, 90210 börjar idag (glädjetjut), jag har börjat titta på OTH och jag & mårten tittar på Heroes. SUPERKRAFTER,  SÅ JÄLAAA COOOLT

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Hej! Vill du göra ett bloglovin-byte? I så fall är min länk här: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannalitensse Lägg och skicka sen din länk så lägger jag till dig direkt! :) Kramar!

2011-09-21 @ 13:24:47
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0