Riga

jag lovade fler inlägg. men det funkar inte lägga upp bilder när man mobilbloggar. då är det bara tråkigt att blogga. men hej och hå, jag var i Riga för några veckor sen. Träffade mina tjejer, Hanna och Maria och träffade även Felicia. Så fina tjejer hela högen !

Resans höjdpunkter !
  • Första utgången. Dansade så svettet rann, jag menar, jag har aldrig svettats så mycket vid träning ens !
  • Cykeltaxin till Push ! Skrek av sann glädje...
  • Danza Kuduro, Sexy and I know It, Single Ladies ! Jag menar, hur kan dans bli så kul??
  • Killen på Push som jag slog ur luften...
  • BH partyyyt
  • Hannas oändliga oljud.... Skratta så jag tjöt
  • Glassbaren ! Varför finns inte det i Sverige? En jääävulskt bra idé ... ! Ska starta.
  • Köpa trosor, 1 lats/st !!!!
  • daDa ! MUMS
  • Taxinchauffören till flygplatsen "TEN LATS, TEN LATS, TEN LATS..." Taxijävel, ska du vara dyr så håll käften vet du va !
Jag vill så gärna åka tillbaka och stanna längre. Känns som om jag inte hann med allt jag ville. Nästa gång tar jag någon i handen och sätter min fot på en färja. Upp och ned med ett flygplan och ha ont i öronen en veckan efter är fan inte värt det... MEN jag hade det bääääst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0