tjejen

satt precis och tänkte på hur mycket minnen jag har med Karin Axelsson. tänkte på ett förut och började fnissa för mig själv. älska att fnissa för mig själv btw.

tänkte på när vi kunde cykla fram och tillbaka till mjölby. flera gånger om dagen, kvittade vad klockan var. hon sjutsade mig och man såg ut som en kassler bit i röven efter pakethållaren. "genvägarna" som vi kunde få för oss att ta ibland var rena mördar vägar. grusvägar med tusen hål och trädgrenar man bara kör rakt in i för att överhuvudtaget komma fram. röka vattenpipa i flera timmar och sen ligga och må illa halva natten. häva alkohol i mängder och sen gå nerförsbacke i klackar, vilket då resulterade i att ramla handlöst hela vägen ner. gå hem med stora blåsor under fötterna. snusa och tigga cigg av sibben. åka in till mjölby för att ligga vid statiolspapperskorg till 2 på natten med dennis och sebbe. lyssna på musik och pilla varandra i håret. hänga i dennis festlokal, dricka sig full och skrämma killarna när de tittar på skräckfilm. de skriker som små flickor och springer fram till dörren och fnissar. söta. grilla och ha myskvällar ute till sent på natten. bada och hänga på donken för en cheese och vatten. spela kubb och äga sönder hela sommaren. inte bry sig om något, bara vara. vi kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0