Glömde visst att blogga..

eftersom min pojkvän tycker jag uppdaterar dåligt så får jag väl skriva några rader om mitt händelsefulla liv. hehe.

eh, jo, ja, hehe, ääääh. då så...
i fredags var jag och testade min balklänning(höll på att skriva baddräkt.. hmm) som skulle vara klar. och äntligen satt den som en smäck! nu fattas bara väska och smycken. det ska väl inte vara så svårt att hitta?

igår fyllde dennis 20 år så jag och mårten gick över med kyckling och beeertz! det bjöds på kubb, jag-har-aldrig som gick långt över styr och många gapskratt. så jäkla schysst kväll!

idag så firade vi julia johansen, med hela familjen och mormorn. åt mat som aldrig förr, lekte med bebben och hunden var galN. mysigt. nu är vi hemma igen och jag väntar på att Det blir bättre ska börja på tvn, med Magdalena Graaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0