duktig tjej

började min morgon tidigt vid 8. pussade min älskling hejdå, fixade lite frukost och kröp tillbaka ner i sängen med ett avsnitt Gossip Gril. Sen började jag städa lite, bytte till rena lakan, dammsög, lagade mat, tvättade, hängde tvätt, klippt gräset, dammsög igen. Kära nån, det här trodde jag inte ens om mig själv! Men ack så skönt det känns att lägga sig ned i sängen och andas ut lite. funderade på att sätta mig på balkongen ett tag, men jag ångrade mig.. bastutemperatur ute. Gillas inte!

Kommentarer
Postat av: elina

asskönt ute, GILLAS!

2011-05-31 @ 17:35:24
URL: http://elina
Postat av: hanna

hade vart ute hela dagen med nyklippt gräs, mina lungor pallar inte trycket va

2011-05-31 @ 22:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0