you are the best thing that ever happened to me


vi var inte speciellt snabba ur sängen idag. men när vi väl kom upp och fick i oss lite frukost i magen var vi igång, eller i alla fall jag. jag städade i köket, fixade med tvätt, städade hela mitt rum rent och fint. vi duschade tillsammans, åt och sedan la vi oss till rätta i sängen och åt Ben&Jerry's och tittade på O.C. vi är nu inne i andra säsongen och det är bra. inte lika bra som 90210 men av den kommer det bara ut ett avsnitt i veckan och det är rätt seeegt att vänta påååå. Sen har vi solsidan som vi också följer, såg näst sista avsnittet, trist, det är bra. Inte lika bra som första säsongen dock, men bra. Japp, vi är serie nördar.

Men på tal och Ben&Jerry's, vi håller på att prova alla olika sorter. Googlade precis fram att det finns femton olika sorter i Sverige (på burk). Någon som vet något annat? SKRIV TILL MIG ISF! Vi ha testat fem, ten to go!


Kommentarer
Postat av: Elina

Något annat? Än vad? :D

2011-03-07 @ 00:02:30
Postat av: hanna

Haha vad tror du? Läs igen.

2011-03-07 @ 00:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0