29 mars










igår hängde jag med sara till hennes skola. blev ingen modevisning på grund av massa problem. synd var det men hon fick göra som en visning för sina lärare istället och då fick jag vara modell. så jag tog bussen tillsammans med mårten på morgonen, han åkte till skolan och jag åkte till sara. hon plattade mitt hår och sedan tog vi tåget till norrköping med hennes lillasyster. när vi kom fram började vi med mat, alla tre var jättesega och tålamodet svek så lite mat i magen gjorde susen.

sara började sminka mig först och sedan sin lillasyster. sen hann vi med en snabb sminkning på mig igen. sara var lite stressad så jag fick limm i ögat och kajal på ögat. kalabalik! men det löste sig, så att på sista bilden är kajalen lite utsmetad, men sminkningen tog max 5 min varav 2 min gnällde jag över limm i ögat och tårar som rann, så ni kan ju tänka er att resultatet inte borde vara det bästa. men fan vi lyckades bra båda två tycker jag ändå!

sen äntligen var det dags att packa ihop efter ett antal timmar i salongen. vi fick springa till bussen och sedan tog vi tåget hem till sara där hennes mamma var. vi var så trötta att benen knappt orkade bära så vi slänge oss i sängen och därefter någon gång kom mårten och min mamma. vi gick ner till valentino och köpte två pizzor att avluta denna dag med, blev mycket prat och skratt runt bordet. vid nio tiden drog vi oss hemåt och jag somnade tidigt på mårtens bröst i sängen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0