shopping 05032011



Örhängen Gina Tricot // Foundation KICKS


Pannband Lindex


Linne BikBok

Clinique's foundation är den bästa jag har testat. Så er för lite fet hy borde testa den, jag är speciellt fet vid T-zonen men den funkar perfekt i resten av ansiktet också! Så ni borde testa den, himelsk är den!

Köpte även as söta örhängen och ett pannband. Det är snart, eller på gränsen, till vår men ett pannband är så mysigt att ha på sig på kvällspromenader.

Och så köpte jag även årets linne tror jag. Provade den när jag var i Sthlm och vart lite förälskad i den, men ni vet ju. Man går ju och funderar lite på att man kanske skulle kunna hitta något ännu bättre och sen kommer man aldrig tillbaka och köper den. Men igår så provade jag den och jag skulle bara ha den. Perfekt till jeans shorts och glajjorna. GE MIG SOMMAR PÅ STÖRT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0