seven months

vad som hände på hoffmaestro's street team meeting får ni veta när jag fått in bilderna i min bärbara.

japp.. då har jag väl inget mer att berätta. eller? jag är alldeles för lat att jag ligger i sängen dagarna i ända därav inga intressanta inlägg, eller snarare inga alls. vill att det ska hända något i mitt liv, vill ha jobb, vill börja på folkhögskola, vill ha sommar och som Urban Johansen fint beskrev en ganska saftig köttbit på grillen. asså ni anar inte hur mycket jag längtar till sommaren och dess äventyrer. hade börjat få fina vårkänslor men när jag gick in på facebook denna morgonen ville jag inte tro vad som skrevs. jag tog saken i egna händer, gick upp och kikade ut genom fönstret och såg till min fasa, SNÖÖÖ. va det nödväääändigt? å andra sidan är det mars och vi bor i sverige..

förövrigt har jag och min mårris varit tillsammans i 7 månader idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0