Hundvakt



idag har jag varit hundvakt, som jag också var i måndags därav inget bloggande. hade ju fullt upp med mys och lek!

gick upp sju idag och lämnade mårten vid bussen. och när jag kom hem så målade jag (vi målar om köksluckorna här hemma) istället för att gå och lägga mig igen. bra jobbat där! vid tio tiden åkte jag in till stan igen och hämtade shabo. vi myste, lekte lite och var ute på en kort promenad. sen duschade jag av mig, blev helt svettig av att leka med en sån liten bråkstake, man får ju springa fram och tillbaka hela tiden. anyway, jag duschade och gjorde i ordning och mötte upp karin i mjölby med shabo. vi fikade ute och det var så sjukt varmt och det var vårkänslor. vi satt i parken och hade det mysigt och pratade. mårten kom och gjorde oss sällskap och sen höll vi henne sällskap tillbaka till stan och vi åkte hem. och shabo somnade ganska så snabbt i bilen. vem hade trott att en sån liten krabat hade så mycket spring i benen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0