Emmy 20 år

kvällen började vid 19 på platå, jag och elin åkte tåg tillsammans in till lkpg och var där tidigare än själva födelsedagsbarnet. när hon kom och bordsplacerings var klar inväntade vi resten av gänget med lite mingel och vin. därefter kom förrätten och då någonstans tyckte de flesta att det var dags att förtära lite alkohol och då var det kö i våran lilla egna bar. sedan kom varmrätten och efterrätten tillsammans med mer alkohol, tal och sång. klockan blev närmare 22 och då bar det av till La scala med några brudar där vi shotade, sjöng för emmy och var bara fulla odrägliga ungdomar. träffade även mårten, nicke och kalle där. trevligt! men vi tjejer tog oss tillbaka till platå igen och vi dansade, sprang ut och in, frös och jag gnällde för att jag hade sjukt ont i fötterna. jobbig(~full) tjej. sen när klockan blev halv 1 så kände både jag och elin att vi gjort vårat. så vi tog tåget hem med mårten och nicke.

det var sjukt skönt att komma hem, ta av sig mördar skorna, ta av sig torra linser och borsta en torr käft och mysa sig ner med killen. men kvällen vart så sjukt bra! helt sjukt kul hade jag hela kvällen, och alla var så snälla och gulliga och snyggemmy var snygg som vanligt. TACK kära vän för en oförglömlig kväll och jag hoppas du hade det bäst!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0