20110301

tänkte att det skulle vara kul och titta på absolut första säsongen av top model, men den fanns inte. så himla tråkigt! så vad hittar jag på dådå? jag tar mig igenom säsong 13 med en fralla som fru johansen har bakat och lite o'boy. nom nom

måste berätta en rolig sak som hände för ett par dagar sedan. mårten var skäggig och bestämde sig för att raka sig, så han gjorde det och kom tillbaka som ett litet sorgset barn som hade råkat göra illa sig på läppen. jag klappade lite och pussade lite sen sprang han iväg igen och kom tillbaka med, kanske, det största plåstret jag sett. den satt på läppen eller ja, den täckte snarare hela hans leende. jag skrattar så fort jag tänker på det!
vem kommer på en sån tanke? lille söte mårriz såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0