Dag 1 - Presentera mig själv

Mitt namn är Hanna Maria Pia Andersson Muños Martinez. Hade ju räckt med ett efternamn kan man ju tycka. Jag är 19 år, född den 10 september -91 och är därmed jungfru. Kommer ursprungligen från Chile Antofagasta, kom hit till Sverige ungefär vid 1 års ålder. Bosattes i Östergötland i en liten by vid namn Skänninge och här har jag stannat sedan dess med mina föräldrar.

Jag tog studenten 2010, gick Samhäll inriktning Media. Nu drömmer jag om skådespeleri, Göteborg och jorden runt resa.  Jag älskar äventyr, resor, träffa nya människor, se nya plaser och möta olika kulturer. Jag trivs bäst i sällskap av andra och är för det mesta liv rädd att vara ensam.

Nära och kära skulle nog beskriva mig som en sprallig teaterapa, högljudd och lättsam. Jag har ju även mina blyga sidor, är tyslåten och tillbaka dragen bland de människor jag fortfarande inte känner några band till. Men jag är inte rädd för att visa vem jag är. Jag brukar oftast vilja se saker från den ljusa sidan, men självklart har man sina negativa dagar då allt går käpp rätt åt helvete. Jag tycker om att hela tiden vara sysselsatt så att jag hela tiden har något att tänka på. Jag har väl, som de flesta andra människor, ganska lätt att kasta ur mig saker jag inte borde. Oftast menar jag inget illa. Jag har vanan att tycka det bästa om människor vilket också kan vara en ganska negativ sak.

Jag gillar sommar, kläder, jordgubbar och höga höjder. Jag gillar inte gröt, sill, russin, mörker och åska. Där har ni mig i ord !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0