älskling


länge sen jag skrev nu i min lilla bloggis. men har vart hit och dit, upp och ned så har inte känt för det alls. men nu är jag back on track. så vi kör.

vad har hänt? lite kortfattat, jag har hängt på krogen med vänner, vart på fest hos madde, vattekrigsfestival, dansat, ätit för mycket flötmat och vart på en utspårad inflyttningsfest hos nilla. sen har jag väl mer eller mindre kastat bort mina pengar på shopping och sådär. min mårten var en av de lyckliga studenterna den 10 juni. jag var där och pussa på honom och sedan åt i mängder på studentmottagningen. nu väntar lite födelsedagsfest för mamma, midsommar och liseberg med mitt hjärta. ska träffa mina efterlängtade tvillingar och fira 10 månader med pojkvännen.

idag har jag spenderat dagen med nilla, slappat, handlat och haft dubbel dejt med midsommarmat. somrigt värre.

nu ska jag och mårten mysa oss ned i sängen med andra avenyn. det var så länge sen det också. du ska veta att jag älskar dig min pojke. du är det vackraste jag har, det bästa som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0