05 en bästa vän



Karin Axelsson Madeleine Karlsson Elin Karlsson Emmy Hägglund Holmer

Kommer ni ihåg när vi hittade skatten i rinna? Eller när vi tältade hos Elin, när vi sprang igenom skogen för vi blev jagade av Adam med grenpiska. Kommer ni ihåg alla dessa maggethäng? När vi åkte moppe med grabbarna, när Madde låg "packad" i bakluckan. När vi var uppe hela natten, klädde ut oss och cyklade minicykel i väderstad. När vi hängde på grabbarnas alla spelningar och alla filmkvällar som alltid spårade ur i massa hets, gapskratt och spräckta chipspåsar. Maddes långbensskratt, Ramones låtar och alla brännsår jag fick av moppens avgasrör. Kommer ni ihåg skrattkvällen? När vi låg i Robins säng och kunde inte sluta skratta, och när vi väl hade slutat så spräcker Simon tystnaden med ni-vet-vad.

Jag kommer alltid att minnas dessa fina stunder med er. Ni är dom absolut bästa vännerna jag har och jag blir alltid lika glad av att se er. Eran förmåga är att göra mig så jäkla glad när jag inte ens känner för att skratta. jag är så sjukt tacksam att vi fortfarande har varandra, och jag hoppas verkligen vi aldrig går skilda vägar. ni gjorde den personen jag är idag. ni fanns där den tid jag behövde någon som mest fast jag egentligen förtjänade det som minst. ni såg mig, ni hörde mig, ni fanns alltid där, ni var allt jag hade. ni fyra, alltid i mitt hjärta.

idag har vi blivit lite snyggare (haha), vi har alla mognat men visst gör vi endel galenskaper med varandra fortfarande. tyvärr inte lika ofta eftersom alla har hamnat lite på olika ställen nu. men det kvittar egentligen hur många veckor vi inte hört från varandra, det känns fortfarande som det var igår 2006 var. vi kommer alltid vara samma personer tillsammans, för jag känner ett band mellan oss. det är så starkt. och det kallar jag kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0