dessa stunder kallas moments

jag vet inte riktigt vad som har hänt. men jag ska berätta för er. för några dagar sedan kändes det som jag lika gärna kunde försvinna någonstans för jag varken orkade eller ville göra något. det var en dag när jag vaknade i min säng så kände jag hur allt rann ur mig och man blir så hjälplös vid det ögonblicket för det finns ingen kraft att hålla tillbaka glöden. sen var det en fin stund i helgen, jag kommer inte ihåg dag eller tidpunkt men jag minns att jag och min älskade låg och kramade om varandra. ingen sa något och efter bara en liten stund så kände jag hur han kramade om mig lite hårdare, precis vid det ögonblicket vart jag helt ny igen. ni förstår inte ens vad jag pratar om och jag känner själv att jag inte riktigt kan sätta ord på just det ögonblicket. men det liksom förvandlade mig, jag fick en kraft tillbaka som jag inte haft på evigheter och jag bara sprutar ut lycka känner jag. nu när jag tänker tillbaka på stunden min älskling kramade mig så känns det så bra men det är så svårt att förklara hur lycklig och fri jag kände mig då. jag bara svamlar känner jag. men jag är så lycklig just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0