helg, älskling och våfflor

träffade Karin i fredags och vi smällde i oss varsin kebab. det var trevligt att träffa stumpan efter så många dar'

resten av helgen har jag bara haft mysigt med min pojke. vi har tittat på film, bölat som små barn till Marley&Me. När Marley (en söt hund) dör i filmen kunde knappt jag eller mårten hålla oss. vår kärlek till djur kan vara nyckeln till det hela. på lördags morgonen fixade han frukost på sängen. vilken kille jag har! vi åkte hem till mig och bakade våfflor och hade det så himla bra som bara han och jag kan.

söndag, mysiga söndag. vi åt sen frukost, tittade på film och gjorde lite olika hemsysslor. solsidan har gått på tv och jag har druckit mitt kvälls te. nu är dags för en film och sängen skulle jag tro. en spännande vecka väntar oss... eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0