I love 2010

I början av året hann jag både med utbyte till Spanien, vilket var en av dom bästa händelserna jag gjort i mitt liv, och även en resa till Tunisen med familj och släktingar. Båda resor helt underbara.

Jag gjorde min första tatuering som betyder väldigt mycket för mig. Jag träffade en jättefin vän för första gången i mars, jag såg mitt favoritband för första gången i maj. Jag tog studenten och påbörjade en av de bästa somrarna. Jag var på festival med fina vänner i Borlänge, samma dag som jag kom hem därifrån åkte jag till Spanien med familjen och hade en riktigt lugn veckan.

I augusti träffade jag för första gången killen i mitt liv, vi träffades på New Port och sen den dagen har jag vart helt förälskad i honom. Jag tog mitt körkort i augusti med. Min födelsedag i september spenderade jag med mina närmaste och alla dagar hittills har vart så fina.

Mitt år 2010 är ett av de bästa åren, med så många fina minnen och så mycket resor. och jag har min familj, mina älskade vänner och världens bästa pojkvän att tacka för. jag hoppas att 2011 kommer bli så mycket mer av de jag har upplevt 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0