jag vill aldrig säga farväl


några av de klädesplagg som jag impuls beställde från internet förra veckan. de borde komma den här veckan så vi får se vad som passar och duger och vad som får åka tillbaka. jag har även beställt ett par solglasögon, behöver ett par nya nämligen. har ett dussintals, men lika lätt som att slarva bort vantar under vintern så är det lika lätt att knäcka solglasögon under sommaren. så är det.

och som om det inte vore nog med kläder håller jag på att titta lite på Nelly. Ingen favorit sida längre men jag ska lägga affären på minnet så kollar jag upp plagget när jag åker till Stockholm den 12 februari. yes, jag och mårten åker över dagen och shoppar och myser. det är "alla hjärtans dag" och våran "6 månaders-dag" några dagar efter så vi ville hitta på något och upptäckte att dagsresor till Stockholm är billiga.

Kolla Blåklintbuss, Tur&Retur 160+moms per person! Ganska A WE SOM E enligt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0