2011.02.17

mårtengås har vart i skolan och nu lyfter han skrot på gymmet. jag, latfisen, har legat i sängen hela morgonen/förmiddagen. har ätit frukost och tittat på alla Amercias Next Top Model avsnitt säsong 15 (som går på tv just nu). men jag är bättre än alla andra så jag har redan sett alla och jag vet vem som vinneeeer. supernöjd blev jag, jag pekade ut den här tjejen redan från första programmet och tänkte "hon är highfashion"! så jävla kung jag är.

jag är hos familjen johansen nu, ska hoppa in i duschen och sen mer sänghäng kanske? eller kanske gå ut och gå med lucy johansen? jag får se, har inte så stor lust att släpas efter en dårhund som kutar iväg så fort man öppnar dörren. men lite godis kanske kan locka den tjockisen, hmm värt att fundera på..


jag ska ha en sånhär klänning i sommar! SKA HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0