Shabo


Shabo är en livlig liten valp på sju månader. Han är en Papillon Shipperke, och sjukt söt. Jag var hundvakt några gånger förra veckan och har även vart det några fler gånger denna vecka. Det är hur kul som helst! Han är verkligen som en liten bebis! <3

idag har vi också busat massor och myst tillsammans. vi var även i lkpg en sväng, skulle träffa Hoffmaestro Street Team men bara Sofia kunde dyka upp. det blev en liten fika på steve's och massa snack. så nu hoppas jag att ett Hoffa attentat är på g. för det är fan dags snart! ska bli gör kul!

vid sex tiden åkte jag och shabo hem igen, han sov hela vägen och så var vi ute på en promenad förut. och sedan kom Nilla och hämtade honom. men jag tror jag träffar den lille krabaten imorgon med, om det blir som vi tänkt.

nu ska jag mysa mig ner i sängen med mårten <3

eftersom att Nilla sov hos mig inatt så var jag hundvakt idag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0