Linköping


det vart linköping igår, med mårten. det var dags för mig att hitta ett par skor till balen. och för första gången så hittade jag precis det jag letade efter. ett par vita klackskor, låga. så jag kan ta mig igenom en hel dag med dom. perfekt! när jag hade köpt dom begav vi oss in till stan till bröllopshuset för att jag skulle prova klänningen. DEN VAR FÖR LITEN! hur i helvete kan dom beställa fel storlek och sen skratta bort det? jävligt dålig stil av dom, och inte nog med det så begär dom att jag ska betala. så jävla förbannad! bara slarv det där!

mårten och jag åkte tillbaka till ikano igen för att han skulle köpa sig ett par skor. blåa converse blev det, gör snyggt! jag är avis pån!

sen åkte vi hem, lite smått irriterande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0