Gårdagen




Solo Mode. Första numret! Inspirerande och en blick rakt in i modevärlden. KÖP DEN!

igår klev jag upp tidigt ur mårtens sköna säng. lite extra tidigt så jag kunde titta igenom tidningen och mumsa i mig frukosten i lugn och ro. satt lite för länge och blev tvungen att sätta raketen i röven för att hinna med bussen. gick till bussen i regnet och när jag kom fram såg jag säkert ut som en drängt katt. men skönt vare, för det var inte kallt! När jag kom hem började jag faktiskt städa och vid tio tiden hämtade jag lille shabo i stan, vi myste och busade, sedan vart han trötter och somnade. jag passade på att städa klart mitt rum och sedan tog han och jag en svänt hem till mårten. hälsade på stora hunden lucy och jag och mårten myste lite. sedan mötte jag upp nilla i mjölby, vi köpte kebab och åkte hem till mig. åt och sedan låg vi i sängen och snackade skit in på småtimmarna. så himla mysig dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0