ät bajs

helgen har vart jävligt chill faktiskt. hade räknat med krogen fredagskvällen med tjejerna. jo, det blev krogen fast i mjölby och ärligt talat är inte det fel alls. och grattis till nilla igen. du och jag måste ut och röja igen, som bara du och jag kan!

igår var jag, karin och emmy på fest. det var rätt kul faktiskt och jag var full. mycket värt! sen att komma hem var ju ett stort problem, trodde seriöst det var bara att börja gå hem och då kan man ju vara glad för att man har två skor. men som tur var så löste sig det och chaffisen hittade oss. jag var hemma hos min pojkvän och jag slängde mig i sängen, trött som en jävla gris. att vakna denna morgon med en tickande bomb som hjärna var mindre kul men min älskling är så bra på att ta hand om mig så jag piggnade till rätt fort. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0