20:36

helgen var fin med bästa vänner och pojkvännen som jag älskar så mycket. sen har veckan rullat på precis som vanligt. har haft bakdag i skolan och bakat kladdkaka, brownies, chokladtårta, chokladbollar och chokladmuffins. efter ett par tuggor mådde alla så illa att vi låg på golvet och skratta åt varandras illamående-miner. det var inte alls gott sen kan jag lova. och bäst var marie-louise's skratt när stephanie började hallucinera, "rummet snurrar"!

idag hade jag en lååång sovmorgon och sen skulle jag iväg på min enda fika-lektion vid halv 3. men efter gårdagens enorma socker intag så känner jag mig inte så sugen på det så jag stannade hemma med mårten. slapp-sov i sängen tills kl 6 för att jag hade sån sjuk huvudvärk. nu har vi vart duktiga och pluggat, och han roar sig just nu att vara en händig man och byta glödlampor i mitt rum. och att vara en liten dektektiv och hitta mina små gömmor. nu ska jag försöka få ut honom ur min stora garderob innan han går vilse. så söt han är. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0