stormy weather

jag var såååå nära på att stanna kvar i sängen idag. snoozade typ 40 min och så stressade jag iväg. skoldagen gick ganska fort och jag hann med mycket. så slipper nog sitta hela helgen med allt skit, men halva iaf.

synsam en timme efter skolan också. fyfan. måste man vara blind eller? har tydligen fått något mer fel, märkt av det lite grann men det kan bli värre och då kommer inte linser att funka längre. kul att få reda på det såhär en fredag. blir ju fan depp. jag är ju redan blind förfan, räcker inte det?

nu sitter jag i min säng och funderar på att plugga. faktiskt. sova en stund kanske och sedan får vi se om tjejerna hade planerat något. PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0