sliver

ajaj, det blev varken plugg eller övningsköra med pappa igår. jag sa nog bara det för att det skulle kännas bra då och sen typ deckade jag i sängen och nu har jag ångest för att jag inte gjorde något alls.

jag drog till min kära vän emmy igår vid 19, därefter kom karin och sedan sandra. vi gjorde i ordning oss och sådär, som vanligt liksom. tog oss några groggar och sedan till tåget. fort gick det. det var en stooooor besvikelse först när vi kom dit. inte en käft typ. vi gick in på platå och skakade rumpa men jag hatar verkligen platå. i alla lägen. finns så mycket olika människor, en del dryga, en del äckliga och blä. det första som händer när jag går in dit så attackerar en jävla bitch mig. sedan kommer äckliga jävla killar som drar i en hit och dit och man puttar bort dom men dom fattar inte! ska man behöva skrika åt jävlarna eller? sånt där gör mig arg upp över öronen kan jag tala om för er.

jag och karin tog oss en vända till sliver där vi träffade martin som fixade in oss snabbt och enkelt. där fanns det människor man kände igen och det kändes sjukt mycket bättre! var där större delen av kvällen och när grabbarna åkte hem drog vi tillbaka till platå och träffa massa gammalt folk från högstadiet. hur kul som helst förfan! sedan kom malin och hämtade oss och jag var hemma runt 4. somnade vid halv 5 men har sovit oerhört dåligt i natt! ingen baksmälla iaf, så mycket gick vi inte in för det den här gången! men det vart en lyckad kväll ändå, mycket lyckad!

BILDER KOMMER!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0