neverendingneverending

fick belöning idag i skolan för att jag var en av dom 5 som orkade komma på alla lektioner. förövrigt händer det typ inget i skolan, vårat schema blir allt glesare och jag måste säga att det inte alls är kul. man tappar allt när rutinerna går i kras.

jag hade körlektion förut idag och det gick sådär tycker jag. satt vid datorn senare och det gick också sådär. men jag känner att det går framåt iaf! pappa kom och hämtade mig och vi handlade lite matsäck tills imorgon. för imorgon åker klassen och jag till norrköping. har ingen koll vad vi ska göra egentligen, men det blir nog bra ändå.
nu ska jag sova så jag orkar med en hel dag i storstaden! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0