hoppsan kerstin

underbar sovmorgon, nästintill. började halv 1 och pappa skjutsade mig så jag gick upp runt 10 och tog mig en skön dusch. pluggade lite och åt med mamma och pappa innan det var dags att bege sig to school. det skedde en liten incident då mamma bad mig börja koka spegetti. jag råkade sätta på fel platta och på den plattan som blev varm låg en plastslev. efter ett par minuter sa mamma till mig när vi satt i mitt rum och pratade, "vad är det som luktar?". vi båda tittade på varandra och ut genom dörren och ser RÖK. båda panik sprang ner till köket där det förstås var rök överallt och plastsleven låg som flytande plast på spisen. det luktade bränt gummi i hela huset och man kunde till och med känna smaken i munnen. det var äckligt!

skolan idag var ju rätt slapp och jag fick ett godkänt i filosofi trots allt. det är faktiskt glädje på hög nivå, hoppar nästan i taket. sämsta och värsta ämnet någonsin! glad att det är över nu. jobbade på med några fotouppgifter i skolan och sen drog jag och moa till stan där jag köpte två bh:ar och lite tråkigt smink.

har pluggat på som fan och jag sitter här än. TRÅKIGT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0