"det var bättre förr"

vaknade upp tidigt i maddes lilla svarta rum. vi åt frukost och pratade körkort med hennes mamma, planerade dagen och bestämde oss för att åka till lkpg för några ärenden. åt på BK och så åkte vi hem. tänk att jag och madde har känt varandra sen barnsben och nu sitter vi och pratar om körkort och att flytta hemifrån. tiden går så himla fort!

jag pluggade på som en dåre när jag kom hem efter lkpg och på kvällen åkte jag till martin. vi började titta på en film, men jag var så himla trött att jag somnade. sov kvar där. vid 12 idag övningskörde han hem mig och nu sitter jag här och pluggar igen. just nu sitter jag och funderar på om jag hinner åka tillbaka till mjölby igen fast till sara denna gången. länge sen jag såg min fina sis. men plugget drar i mig, jag hatar't!

ska fundera ett tag till samtidigt som jag pluggar ..


såå smååååå'


Kommentarer
Postat av: karin

gullepluttar!

2010-05-09 @ 16:06:21
Postat av: hanna

ihihi ohja! :D

2010-05-10 @ 11:14:05
URL: http://andersssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0