16:26

jag halv-hatar vädret en dag som denna. det är fint när man sitter inne, men så fort man går ut blir det molnligt och blåsigt. skolan idag var helt ok, kort och slapp dag. hade naturkunskapsprov också, finally! dragit på det hur länge som helst för att min hjärna vill inte förstå vad kromosomer, gener, GMO, hybrid-DNA mm, är för något. har aldrig haft några problem med naturkunskap förr men fytusan, men hjärna pallar inte trycket mer! det gick käpprätt åt helvete iaf, men jag bryr mig inte för fem öre.

nu är jag äntligen hemma och det jag tänkte göra idag är - INGENTING!
så nu ska jag fortsätta med att göra ingenting. kanske bloggar senare sen om mitt extremt händelserika liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0