FR I DAY

vart en väldigt hetsig dag igår. stressade iväg till bussen till motala och sen till lkpg med spanska klassen. kollade Linköpings Universitet men jag tror inte det verkar något för mig just nu även fast det verkar intressant.

sen när jag kom hem hade jag ungefär en timme på mig att duscha, göra i ordning mig och packa. skulle vara hos emmy typ 6 men blev sen. vi åt tre rätters och det var supergott! dock hade jag vräkt i mig taco buffé under dagen så var ganska lagom mätt. sen började vi, eller dom dricka. jag var himla opepp i början men sen kom jag igång. halvsprang iväg till tåget sen och sen blev det utgång, platå. gillar inte platå alls, men det var kul i början. blev dock väldigt trött ganska fort. lång dag och alldeles för mycket mat är tröttande.

men tack världens bästa värd för kvällen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0