Give me one reason, I need a reason, just one reason

har lagat mat och pluggat teori idag, det är typ det enda ja har hunnit med sen jag vaknade. ska snart ställa mig i duschen och sen blir det in till stan för att titta på klockan jag länge tänkt köpa. nu när jag äntligen har sparat pengar så hoppas jag den är kvar annars kommer jag bli väldigt väldigt ledsen.

sen hänger jag med mor&far till lkpg, hoppas på att jag får övningsköra och att det går bra också. sist fastnade jag i en uppförsbacke. lagom läskigt med bilar bakom, samtidigt som man ska försöka köra rakt fram så rullar bilen bakåt, ajajaj. men jag är duktig, ingen skada skedd, dock tog det enormt på mitt tålamod. jag blir så förbannad när jag bara inte klarar av det på första försöket! men jag lär mig.





When enough is enough that's when you know that you're halfway there
When enough is enough that's when you know that you're halfway there
You're halfway there
That's when you know that you're halfway there




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0