MIAMI GL OW

 

åkte till stan med mamma idag. jag skulle egentligen bara göra henne sällskap och aboslut inte köpa någonting men det blev till slut bara en parfym ändå..

men jag vet inte hur länge jag har letat efter den här parfymen!
Miami Glow by JLo
345:-

Luktar kokos, grapefrukt, vanilj och svarta vinbär. Enligt mig helt underbar! Jag älskar kokos och vanilj och blandat blir ju helt perfekt! Inte nog med det så påminner den om Chile, fråga mig inte hur eller varför. Jag fick en kick av Chile första gången jag kände lukten.

fick sno en bild på internet då det krånglar som fan att ladda upp bilder!




Kommentarer
Postat av: emma

hihi har också den:) luktar jättegott!

puss<3

2010-03-11 @ 22:14:13
URL: http://ruunaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0