take me AWAY

Mina vänner ogillar min dåliga uppdatering. Kan jag mycket väl förstå! Men säg mig vad jag ska skriva för mitt liv är så fruktansvärt tråkigt just nu att jag skulle mer än gärna vilja dö lite. Men det är inte ok antar jag.

Förra helgen kom jag som sagt hem från tunisien, det blev utgång med karin och vi körde all in, eller jag gjorde..


v.9 hade jag praktik på MQ. Det var faktiskt riktigt kul, över mina förväntningar. Jag fick plocka fram nya varor, gå igenom lagret, fylla på varor, leka stylist och klä på dockor och sådär. Låter inte as kul, men det finns grymt snygga kläder på MQ nu så jag tipsar er att gå in och ta er en titt. Något måste ni ju hitta!

Nu har skolan dragit igång igen, idag fick vi våra studentmössor och jag ler så fort jag ser den! Det ska bli så underbart med sommar, klänning, studentmössa och 4:de juni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0