detärbaraatt GILLA LÄGET

det har varit en mycket omtumlande dag, om jag får uttrycka mig milt. det finns saker som gnager inifrån och ut. känns som om jag bara blir mindre och mindre samtidigt som den stora världen växer för varje dag som går. det dyker upp allt fler vägar och mörkret börja lägga sig, det blir svårare att se vart vägarna leder. när man har trasslat in sig ordentligt så har man glömt bort vart det var man var, man börjar då inse att det kommer bli svårt att hitta tillbaka igen.

jag är som uppsluken i mina egna tankar och bryr mig inte alls vad som händer omkring mig just nu. men jag lovar er, att när jag är tillbaka med båda fötterna på jorden ska jag ta igen allt jag har missat för just nu vill jag bara ha mig själv och mina tankar. för det är så det är ibland, och det är bara att gilla läget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0