det är svårt att förstå

igår jobbade jag och tjänade mig en slant. idag gjorde jag ingenting och det enda jag tjänade på det var mer ångest. gött. jag skulle egentligen till körskolan idag men flyttar det till torsdag istället, så har pluggat lite teori hemma. alltid något.

nu lyssnar jag på ljuv musik och drömmer mig bort till varma stränder, typ tunisien... nae nu tänkte jag istället sätta på en film och förhoppningsvis somna till den. igår tittade jag på Livet i 8 bitar. ganska roande film, helt klart sevärd om man har samma humor som jag. inte lika roande och ligga och vrida och vända på sig till halv 5 på morgonen sen. snälla ge mig sömnpiller? jag vill fan bara sova ...



Kommentarer
Postat av: guess who !

hur fan är du skapt ?! 37 i vänstra foten och 43 i den högra eller :D haha

2010-03-22 @ 18:31:29
Postat av: hanna

hahah vem är du? :D

2010-03-22 @ 21:23:09
Postat av: mohaha

ja det var en bra fråga hani ;) think twice

2010-03-22 @ 22:59:09
Postat av: hanna

hahah säääg!:D

2010-03-23 @ 00:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0