Brown Eyed Girl

vaknade med rödsprängda och svullna ögon som sved och gjorde förbannat ont. trodde jag hade fått ögoninflammation. men jag skulle jobba och ögoninflammation skulle inte hindra mig från och tjäna ett par tusen, som tur var gick det över och nu ser det helt normalt ut.

min jobbdag bestod av 11 timmars plåga. eller nej, så farligt var det inte, men de tre sista timmarna är alltid förjävliga när man jobbar heldagar. nåja, ett par tusen kronor rikare blir jag i april. not bad at all!

nu ska jag ta och se en film och invänta en efterlängtad dag. mmmmmm.

hejåhå, nu vill jag ha sommaaaaaaar


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag gillar när du står i kassan på konsum, alltid lika roligt att handla av någon som jag känner! :D

2010-03-28 @ 11:49:40
URL: http://tjugofemsekunder.blogg.se/
Postat av: emma

sv:

haha okej ;)

ja en iphone är härlig. papertoss (A)

2010-03-28 @ 13:35:03
URL: http://ruunaway.blogg.se/
Postat av: karin

ååh. bilden!

2010-03-28 @ 21:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0