typ, UTGÅNG!

min statistik har mer eller mindre flugit upp i taket! Det är hur kul som helst tycker jag, hoppas ni stannar (:


det blev utgång igår med hanna, maria, karin, emmy och sandra. höll dock inte ihop hela kvällen, vart lite dans, spring överallt och såntdär. men det vart ändå en ganska lyckad kväll tycker jag. är mina fina vänner med mig kan jag inte begära så mycket mer, dom är underbara

sen åkte jag och tvillingar hem till mig, pratade lite om kvällen och sen somnade vi sött (:
idag vaknade vi vid halv 12 ungefär, åt frukost och sen drog dom hem :/


Kommentarer
Postat av: your fan number one <3

tack för allt, besos para ti :)

2010-01-17 @ 13:43:43
Postat av: hanna

aaaw, gullis <3

2010-01-17 @ 15:57:08
URL: http://andersssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0