typ blablabla?

sådär. nu har jag nog bloggat och lagt upp bilder på allt som är värt att visa upp och skriva om. hoppas ni tyckte det var kul, eller att jag inte plågade er för mycket med min 2009-Bildbomb! det tog mig 3 dagar att hitta och sortera bilder till det där, och jag kan sätta en lax på att jag har glömt något också. whatever.

mitt lov har verkligen vart toppen, umgåtts med mina bästa och det gör mig så glader.
igår började skolan egentligen, men jag tror ingen i klassen var där, hade endast en lektion. idag tror jag inte många i klassen var där heller då ingen orkar ta vårat schema så seriöst ännu. jag som somnade 4 i morse klagade mest på sömnbrist när klockan ringde 2 timmar senare.

jag somnade om rätt fort och vaknade sedan vid 10 av att mamma satte på högsta volymen på stereon. jag vart inte alls så glad, "stäääääng av din jäääävla bööögmusik innan jag bryter sönder din cd-skiva". Det hjälpte inte kan jag ta och tala om så jag fick gilla läget och gå upp!

emmy försöker få med mig till krogen både idag och imorgon, men jag vettitusan om jag orkar ikväll alltså. Börjar jobba om en timma och sen slutar jag vid 9. kommer nog va lagom död när jag kommer hem. Jag tror jag satsar på krogen imorgon istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0