SPAIN, HERE I COME !!!!

nu börjar det dra ihop sig. Klockan är snart 12 och det pirrar sådär härligt i magen, ni vet det där härliga pirret man får när man ska utomlands. jag hoppas och jag är nästan helt säker på att jag kommer ha så himla kul! Det kommer bli feeejnt detta!

nu smäller jag igen resväskan, packar ner mina små chipspåsar och inväntar tiden!
ni får ha det fint här hemma och sakna inte ihjäl er, jag kommer hem om en vecka (:
kanske uppdaterar om jag får tag i någon dator annars hörs vi igen när jag kommer hem med förhoppningsvis en massa bilder om blogg.se vill tillåta mig ladda upp några bilder. Vi får väl se.

Nu säger jag; Goodbye Sweden, Hello Spain!

GOODBYE SUUCKERS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0