* BILDBOMB 2009 - Enjoy!

Januari.
Tillbringade den mesta tiden med martin och vänner :)


Februari, mars, april.

Februari och mars kanske inte var några direkt händelserika
månader. April kommer jag nog minnas mer av, framför allt när jag och
Elina åkte till Kina med våra familjer och när min älskade Moa fyllde 18 år,
det är något jag verkligen kan minnas för 2009!

Solen började titta fram (:




Eilens feest!



Bilden säger väl det mesta!
Men MOA 18 åååår! ;D




Kina - Peking.
Kanske den bästa resan jag har gjort!





Maj.
Jag lärde känna Dennis och grabbarna, härligaste killarna som finns!
Pipan började sätta sina spår, och man bara längtade efter sommalov!

Pip-kvällen kommer jag då aldrig att glömma!
"Use (jucie) somebody"




Pipan började användas väldigt flitigt!


Juni.
SOMMARLOOV!
Skolavslutning för min del och min älskade kusin tog studenten.
Jag började jobba, umgicks med mina vänner och bara nöjt!
Det var midsommar/födelsedags-fest hos emma med olivia, och allt därtill.
Jag trivdes som fisken i vattent!

Emmas student (:




Skolavslutning!




Sommarlovet började på riktigt!!!!


Det blev många cykelturer till Skogssjön och Donken.
Det är tur att vi har Dennis (a)






Vart många pip-kvällar! (BEROENDE?? JAA!)


Årets första dopp!





Midsommar hos Emma! <3




Skogssjön (:



Hos Linus en sommarkväll! (:




Juli.
Jag levde livet!

Lägger endast upp den här bilden för att göra
Karin och Moa lite glada. hahah. galen kväll det där!

Vätternfestivalen!



"Vem behöver Liseberg när vi har Donken i mjölby?"



Var i Vadstena en kväll med Elin och Emmy!
Satt och åt pizza vid vattnet och bara njöt.


Några som var väldigt flitiga med pipan var jag och karin!
Till och med när det vart lite kyligt ute, men vi värmde oss med folie (y)



Måste också nämna den kanske mest minnesvärda kvällen i juli.
Jag, Karin, Dennis och Sibben låg på marken utanför statoil bredvid
en papperskorg i flera timmar! Låter inte speciellt kul, men fan va trevligt det var!


Jag, Elin och Emmy tog en hel dag i sthlm för att slösa pengar!
Mycket värt!




Min älskade Martina va här en sväng under sommaren.
Världens sötaste unge!


Augusti.
Sommarlovet började närma sig sitt slut.
Jag hann med sthlm en gång till med mor&far
och sen lite vilda fester! ;)

Stockholm - Strängnäs



Fest hos Karl (:
OstarN och jag!



Dagen innan skolan började drog jag och Moa till Linköping för shopping.
Sen Norrköping och vidare till Söderköping för glass!





September.
Jag fyllde år! (:
Jag och Elina ordnade en hejdundrande fest tillsammans
som blev mycket lyckad om jag får säga det själv!
Draget ordnades i skolan och vi festade galet!
Mitt lilla hjärtat förvann ifrån oss..

Jag fyllde 18 år!

Första gången ute på krogen. Plaza!


Våran fest!






Min älskling.. <3
du är saknad.


Draget!

Första dagen var vi indianer och andra dagen militärer!
Vi hade samhälls fest och vi ägde naturarna på spexet!
Dock förlorade vi tillsist, men det gjorde absolut ingenting
för mig. Ända gången det händer något kul i skolan ju!









Oktober och november.
Jag fick mina älsklingar! Helt underbara.
Jag umgicks med mina bästa vänner. Festade och bara levde livet!

Weasley och Bullen.



Utgåååång!







December.
Det var lite fest, spanjorerna va här, det var julafton och nyår!
Härlig blandning.

Utgång!




Spanjorerna!
Den veckan va bland den roligaste veckan det här året!





Julafton!

Julklappsleken och "Med andra ord" med släkten! (:






Min nyårsafton kommer i ett annat inlägg!
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0